Geç güncelleme için özür ve beyinde ödem...

Değerli arkadaşlar,




Siteyi uzun süredir güncelleyemedim, özür dilerim. Ağustos ayının yarısı, çalıştığım işlerden çekilmekle geçti.Çünkü müşterilere gitmek, deniz otobüsünü yakalamak, erkenden yola çıkmak, saatlerce otomobil kullanmak, taksi avlamak, köprüyü geçmek gibi işler bana fazlaca ağır gelmeye başlamıştı.




Beni zorlayan şeylerden biri de, başımın dönmesiydi. Özellikle otururken ya da yatarken aniden kalktığımda düşecek gibi oluyordum.




Bu durumu yaz başından beri yaşamama rağmen, doktorum ve ben sıcak havalara ve tansiyona bağladık. Bu gittikçe arttı. Ta ki ben yürüyemez hale gelene dek..




20 Ağustos (2008) de kendimi bir taksiye atıp, hastaneye gittim. Durumum acıklıydı. Taksiye zor bindim ve zor indim. Beni acil servise aldılar, bir beyin MR'ı çektikten sonra hemen yatırdılar. MR'da dört lezyon (ne olduğu anlaşılamayan karanlık nokta) görmüşlerdi.




Bu dört noktanın tümör olduğundan emindim. Sonradan öğrendiğime göre bütün doktorlar da aynı şeyi düşünmüştü. Emin olmak için biyopsi gerekir dediler. Biyopsi hastanın izni olmadan yapılamıyor. Doğrusu izin vermek konusunda bir kaç gün düşündüm. Beyinde tümörün, öbür tarafa giden en hızlı yol olduğunu düşünüyordum. Ama doktorum ve eşim beni ikna etti, biyopsiyi kabul ettim.




Biyopsi almadan önce, MR'da görülen noktalar ile kafamın içindeki koordinatları eşlemek için, başıma metal bir başlık geçirdiler. Bu başlığın oynamaması için de resmen kafama (lokal anestzi ile) vidaladılar. Sonra MR çekildi.




Her neyse..uzatmaya gerek yok. Tümör olmadığı anlaşıldı. Mantar ve bakterilerden şüpelendiler ve bana hem mantara hem de bakterilere karşı ilaçları beklemeden yüklemeye başladılar.




Alınan örnekte üç bakteri üredi. Aslında ikisi








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lenalidomid (revlimid)

Forum - 1

1-Multiple myeloma (myelom) ile tanışma