Size de Ümit Bey. Güzel ve Mutlu Bir Yıl Dilerim. Sizinle Beraber Umut Taşayan O Kadar Çok Myelom Hastası Var Ki. 69 Yaşında Babam 6 Yıldır Myelom Hastası ve Ben Ona Hep Sizinle Umut Vermeye Devam Ediyorum.
Kimler kızar bilmiyorum. :)) Yeni yıl Noel'den dolayı değil eski bir yılın bitip yeni bir yılın başlıyor olmasında dolayı kutlanıyor. Çünkü insanlar, yeni yılın gelişi ile birlikte, bırakmak istedikleri şeyleri eski yılda bırakmak ve yeni yıl için güzel şeylerin hayatlarına girmesi için niyetlenmek istiyor. Örneğin ben hastalıkların 2017'de kalmasını ve onun boşluğunun 2018'de sağlık ile dolmasını niyet ediyorum. Eminim bu niyete bu blog'a giren büyük çoğunluk da isteklidir.
İşte bu masum ve barışcıl istekler, Noel'in yeni yıl dönemine denk geliyor olması nedeni ile ülkemizi bir kez daha tartışma ortamına sokuyor. Aslında bunlar insanların okunmamasından ve düzgün eğitim almıyor olmasından kaynaklanıyor. Oysa yeni yıl için ağaç süslemenin bile eski bir Türk geleneği olduğu, bu coğrafyada yaşıyan tüm insanlarca biliniyor olması gerekiyor. Merak edeneler okuyabilir :
http://www.altayli.net/nardugan.html
Bu vesile ile herkesin 2017'de hastalık, sevgisizlik ve mutsuzluğu orada bırakmasını, 2018'de boşalan yerlere sağlık, aşk ve huzur dolmasını dilerim.
Sorularınızı - yorumlarınızı (eğer blogdaki konular dışında kalıyor ise) buraya yazabilirsiniz. Bazı sayfalarda yorum sayısı o kadar fazla ki, okunamaz hale geldi. Dolayısıyla bu sayfayı (forum sayfası) açmak şart oldu. Yalnız lütfen blogu iyi okumadan soru sormayın . Bir çok kere cevaplanmış sorular tekrar tekrar soruluyor. Bu durumda tecrübeli hastalar ve hasta yakınları (ve ben) sorunuzu ciddiye alıp cevap yazmaz. ____________________________________________________
Bu yazıyı okumakta olduğunuza göre, siz ya da bir yakınınız Multiple Myeloma ya da myelom (MM) ile tanışmış olmalı. Ayrıca, ilk şoku atlatmış ve bilgi toplama aşamasına da gelmiş olmalısınız. İnternette konu üzerine çok yazı bulacaksınız, hele İngilizce biliyorsanız. Her okuduğunuz, öğrendiğiniz şey sizi daha fazla kaygılandıracak, üzecek. Malesef bu böyle. Okusanız bir türlü, okumasanız başka türlü.. Ben 1962 doğumluyum ve 2006 yılından beri MM ile uğraşmaktayım. Kırkdört (44) yaşındayken yakalandım. Aslında hastalık için erken bir yaş. Normalde, 60-65 yaş civarında görülürmüş. Bu yaş gurubundaki insanların neler hissettiğini bilemem, muhtemelen daha olgun karşılayacaklardır. Ancak hastalık hem yaygınlaşıyor hem de yaş ortalaması hızla düşüyor. Benim hastalığım geç fazda teşhis edildi. Eğer sizinki erken fazda teşhis edildi ise, belkide bunları okuyup canınızı sıkmanıza gerek yok. Sadece ilaç alarak günlük hayatınıza devam edebilirsiniz. Aslında Multiple Myeloma (MM) kişiden k...
Forum - 1'de yer alan yorumların sayısı 250'yi geçtiğinden, okumak zorlaştı. lütfen yorum yazmaya buradan devam edin. Forum - 1 sayfası yeni yorumlara kapatılmıştır. Eski yorumları sayfalardan ve Forum -1 sayfasından okumaya devam edebilirsiniz. NOT: Yalnız lütfen blogu iyi okumadan soru sormayın. Bir çok kere cevaplanmış sorular tekrar tekrar soruluyor. Bu durumda tecrübeli hastalar ve hasta yakınları (ve ben) sorunuzu ciddiye alıp cevap yazmaz.
Size de Ümit Bey. Güzel ve Mutlu Bir Yıl Dilerim. Sizinle Beraber Umut Taşayan O Kadar Çok Myelom Hastası Var Ki. 69 Yaşında Babam 6 Yıldır Myelom Hastası ve Ben Ona Hep Sizinle Umut Vermeye Devam Ediyorum.
YanıtlaSildaha nice güzel yeni yillar herkese inşallah. .Umarim bu 2018 herkes için iyi bir yil olur. Sağlıkla mutluluk la huzurla..
YanıtlaSilMerhaba,
YanıtlaSilKimler kızar bilmiyorum. :)) Yeni yıl Noel'den dolayı değil eski bir yılın bitip yeni bir yılın başlıyor olmasında dolayı kutlanıyor. Çünkü insanlar, yeni yılın gelişi ile birlikte, bırakmak istedikleri şeyleri eski yılda bırakmak ve yeni yıl için güzel şeylerin hayatlarına girmesi için niyetlenmek istiyor. Örneğin ben hastalıkların 2017'de kalmasını ve onun boşluğunun 2018'de sağlık ile dolmasını niyet ediyorum. Eminim bu niyete bu blog'a giren büyük çoğunluk da isteklidir.
İşte bu masum ve barışcıl istekler, Noel'in yeni yıl dönemine denk geliyor olması nedeni ile ülkemizi bir kez daha tartışma ortamına sokuyor. Aslında bunlar insanların okunmamasından ve düzgün eğitim almıyor olmasından kaynaklanıyor. Oysa yeni yıl için ağaç süslemenin bile eski bir Türk geleneği olduğu, bu coğrafyada yaşıyan tüm insanlarca biliniyor olması gerekiyor. Merak edeneler okuyabilir :
http://www.altayli.net/nardugan.html
Bu vesile ile herkesin 2017'de hastalık, sevgisizlik ve mutsuzluğu orada bırakmasını, 2018'de boşalan yerlere sağlık, aşk ve huzur dolmasını dilerim.
Saygılarımla,
2018 de sağlık, mutluluk ve tam remisyon dilerim.
YanıtlaSil