2022 Temmuz ve blog hala okunuyor?

Herkese merhaba,

Uzun süre önce bıraktığım blog'un hala günde 10-30 kişi tarafından okunuyor olmasına şaşırdım. Oysa artık kimse bakmıyordur diye düşünüyordum.

Çünkü artık blogdaki yazılar, tedaviler, ilaçlar çok eski kaldı. Zaman içinde yeni ilaçlar çıktı. Artık kimse kolay kolay myeloma'dan ölmüyor. Tedavile çeşitlendi ve çok daha etkili. Ben de burada yazılı (eski) acı deneyimlerin moral bozmasından korkuyorum açıkçası.

Aslında tam tedavi de bulundu, belki biliyorsunuz. Ama çok çok pahalıydı. Ben asıl mRNA devriminin kapısında durduğumuzu ve çok yakın gelecekte, çok daha ucuza tam tedavinin gerçekleşeceğini düşünüyorum. Covid salgınj, tuhaf bir şekilde, mRNA araştırmalarını hızlandırdı ve sonuçlar yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. Bir kaç yıl içinde myeloma'nın ve çoğu kanser türünün tam tedavisinin bulunacağını düşünüyorum.

Beni sorarsanız, iyiyim. Thalidomid almayı da bir yıl önce bıraktım. İlaç almadan devam ediyorum. 3-4 ay aralıklarla da kontrole gidiyorum. 

Ara sıra kaçırsam da, karbonhidrat'dan (unlu mamüller, şeker) uzak durmaya çalışıyorum. Yaklaşık bir yıldır günde iki öğün (11:00 ve 19:00) yiyerek kilo verdim ve normal kiloma döndüm. Durmasaydım, obezliğe doğru gidiyordum.

Gördüğünüz gibi myeloma ile tanışalı 16 yıl oldu. Kadere inansam da, bedenine iyi davranan karşılığını alır diye düşünüyorum.

Dediğim gibi, unlu mamüllerden, şekerden, zeytinyağı dışındaki yağlardan, paketlenmiş ürünlerden ve şarküteri ürünlerinden uzak durun. Bu aynı zamanda sizi alzheimer ve şeker hastası olmaktan da kurtaracak tek formül. Almayın şu zehirleri içeri.

Son olarak; Covid de geçirdim. Aşılarım sayesinde çok çok hafif geçti. Test sonucu pozitif çıkmasaydı anlamazdım. Kesin bir aşı yanlısıyım. Çok inceledim, bilerek konuşuyorum. Zaten Biontech aşısı (mRNA tedavisi) ile sorunu olan, gelecekteki myeloma tedavisini de unutsun.

Hoşça kalın.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lenalidomid (revlimid)

Forum - 1

1-Multiple myeloma (myelom) ile tanışma