Dikkat

Bu bloga girerken ya da yorum yazarken kimsenin isim, mail..vb. bilgisini istenmez, üye olmak gerekmez. Kişisel bilgilerinizi asla vermeyiniz.

Adres satırında (ilk kısmında) myelomabilgi.blogspot.com.tr yazmalıdır.

 

21 Şubat 2018 Çarşamba

Revlimid sayfası yorumlarına sansür gelmiş.

Merhaba arkadaşlar:

Revlimid sayfası yorumlarına sansür gelmiş. Yorumlara girmeye çalıştığınızda şu sayfa çıkıyor:

Bu internet sitesi (http://myelomabilgi.blogspot.com.tr/2009/02/lenalidomid-revlimid.html)
aşağıdaki karara istinaden 5651 sayılı Kanun uyarınca Erişim Sağlayıcıları Birliği tarafından erişime engellenmiştir.

*SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ KURUMU'nin 15-02-2018 tarih ve 61762938-000-E.30346 sayılı kararı

İşin ilginci, yazı okunabiliyor. (Fakat altında tam 109 yorum vardı). Böyle başka sayfalar da var mı, bilmiyorum.

Eh.. Hayırlı olsun. Birilerinin nasırına bastık herhalde.

Sağlık bakanlığı, sakıncalı gördüğü konuları bana bildirip, düzeltmemi istese yapardım tabi ki , fakat böyle bir şey olmadı.

Valla, oturup yeni çıkan bu karar neymiş, neyi yasaklıyormuş diye araştırmadım. Ama ne ilaç şirketleri ile, ne de sağlık bakanlığı ile güreş tutacak halim yok. Bir sürü ilaç, hastane, doktor adı geçiyor. Hepsi bir köşesinden tutsa, kalan ömrümü mahkemelerde geçiririm. Toptan blogu kapatsalar da, onlarda rahat etse, ben de rahat etsem diye düşünüyorum.

Hani bilin de... Sonra yorumumuz yayınlanmadı falan demeyin. İçinde Revlimid geçen yorumu, paça çorbası yazısının altına bağlamaya çalışmayın :)


Güncelleme: Artık yukarıdaki yazı da çıkmıyor. Sayfa bulunamadı ... o kadar.  E...güzel.. ne uyarı, ne bilgi vermek.. Kafana göre yasakla... Şimdilik bir sayfa. (aslında bir sayfa mı, onu da bilmiyorum. Zaman içinde öğreniriz.

Güncelleme: Bu gün (24.2.2018) sayfa ve yorumları erişime açılmış görünüyor. Fakat pek umutlu değilim açıkçası. Sanki bir deneme yaptılar.  Son yorumlar kısmını da yeniden yapmam gerekti.