Şeker / Ramazan bayramınız kutlu olsun

Çocukluğumun bayramlarını çok özlüyorum...

İnsanların bu kadar hırs ve sinir küpü olmadığı bayramları...

Herkesin pek bir süslendiği, kendine özendiği, ailelerin bir araya geldiği, akşam sofralarında eğlendiği bayramları...

Yaşlıların pek bir saygı gördüğü, limon kolonyalı mendillerin ve lokumların çocuklar için hazırlandığı mis kokulu bayramları...

Şimdi halimize bakın... Herkes delirmiş gibi para, güç ya da gösteriş - israf peşinde. Herkes birilerine diş biliyor....

Oysa myeloma ile boğuşanlar hayatın ne kadar kıymetli, ne kadar kırılgan olduğunu bilirler değil mi?

Bizi bu duruma siyaset esnafı ve din tüccarları getirdi... Hem ceplerini doldurdular, hem aynı kaderi paylaşan kardeşleri birbirine düşman ettiler, hem de bu ülkeyi kapitalizmin kölesi, sömürgesi yaptılar.

Dolayısıyla, tıpkı kavunun çürük tarafını ayırır gibi, onları itinayla bir kenara ayırıyorum.

Ve geride kalan tüm samimi inançlı kardeşlerimin ramazan - şeker bayramını yürekten kutluyorum. Allah'ın bize sağlıklı, mutlu günler nasip etmesini, yardım etmesini diliyorum.

Bu karanlık dönemin bitmesini, eski huzurlu günlerimize dönmeyi, kimsenin kimseye ilişmediği, taciz etmediği, inancını gönül huzuruyla yaşayabildiği günlere dönmeyi Allah'dan niyaz ediyorum.


Yorumlar

  1. Dileklerinize tüm kalbimle katılıyorum.Sevdiklerinizle, sağlıklı, huzurlu, mutlu nice bayramlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. sağlıklı nice bayramlara

    YanıtlaSil

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lenalidomid (revlimid)

Forum - 1

1-Multiple myeloma (myelom) ile tanışma